Söndag

Hola hombreros! Vi har nyss ätit god frukost och ska snart göra oss iordning för en sväng på stan innan mamma ska åka hem mot Västerås igen. Gårdagen var UNDERBAR! Herreguuud va skönt det var med aromamassagen på hagabadet, alltså jag tror aldrig jag varit med om något så skönt! Och att bara leva i morgonrock och tofflor inne i den mysiga miljön gjorde att man kände sig som om man typ va på rehab, haha! Det var så skönt! Man är dålig på att vara lugn och avslappnad, men igår lyckades vi verkligen! Avslutade kvällen med en god middag på jalla jalla, en medelhavsrestaurang. Så gott! Hade verkligen en bäst dag igår, vi fick lite nytt shoppat dessutom! Nu ska jag sätta på mig ett ansikte, ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0