Sängdags!

Färdig klippt, matlådor lagade, snabbstädat lägenheten inför helgbesök av mamsen. Så allt klappat och klart, sminket borttvättat och gaddarna nypolerade! Alltså redo för att släcka lampan! Och trots den tidigare stressen så slutade kvällen riktigt bra! Ny välkomnar jag fredag med öppna armar och jag måste också säga att jag längtar massor efter min fina mamma! Ska bli så kul att få ha henne här under helgen! Måste även passa på att säga grattis till syster och daniel som idag blivit med ny lägenhet! Är så stolt över min fina familj! Sov så gott mina vänner, nästa gång vi öppnar ögonen är det freeedag! Nattis!


Kommentarer
Postat av: camillafrankie

TAAAACK! Känns rätt overkligt att jag och Daniel ska köpa en lägenhet för 650.000 spänn.. :P Vad mysigt du och mamma ska ha det!!

2011-11-03 @ 22:55:15
URL: http://camillafrankie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0