Sådär ja!

Nu har vi fått upp en del grejer men är långt ifrån färdiga, men det vi har fått fram nu räcker för idag. Kom på att vi behöver lite förlägningssladdar och sånt till vardagsrumsfönstret. Annars har vi väl lyckat få in lite adventsstämmning i lägenheten! :)

Vi gjorde en spellista och lyssnade på årets första dos av julmusik.


Jag plockade fram julgardiner och dukar


När man är hemma och städar så får man vara
såhär härligt osminkad och stökig själv.
(Lägg dock märke till hur sjukt äcklig min hand ser ut! En riktig manshand, haha!)


Jonas hade lånat min rosa Onepiece, och jag hittade honom då
och då spelandes i sängen.


Mysigt! Fattas bara att det är liiite vitt ute, nu är det ju
bara en enda grå sörja när man tittar ut genom fönstret...


Mysfaktor 1000! Vi har en julstad(!)
den är mycket finare IRL så attt säga, den glittrar fint
och innehåller massa fina nissar som bara jular sig ordentligt!



Kommentarer
Postat av: camillafrankie

haha Daniel brukar låna min lila onepiece också ;P

2011-11-22 @ 21:51:49
URL: http://camillafrankie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0