Onsdag

Hallå! Har haft en lugn dag på jobbet, det har som vanligt inte direkt hänt något spännande. En vanlig vardag med andra ord. Kom precis innanför dörren här hemma, tänkte ta mig ett bad och bara slappna av! Har känt mig så sjukt äcklig idag, haha! Fel dag i månaden och då är inte alltid sinnet på topp. Har känt mig som en korv, kändes som om jag valde helt fel kläder imorse vilket gör att man är sjukt obekväm hela dagen. Håret har känts äckligt, har verkligen haft en bad hairday vilket inte är en höjdare i mitt yrke då det är meningen att vi frisörer faktiskt ska ge ifrån oss någon slags typ av inspiration. Haha idag skämdes jag nästan över mig själv, en riktig äckeldag på det så blir det bara bättre eller? Har i alla fall haft en bra dag trots detta, skrattat mycket och druckit alldeles för mycket kaffe! Nu är badkaret fyllt till bredden så dags för mig att studsa i. Struntar i det här med matlagning och sånt som har med middag att göra ikväll. Ibland blir det så och det är faktiskt okej! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0