Och såhär...

Såg jag ut efter jobbet! Snälla Anki satt i mitt löshår igen som vi även färgade in så det skulle passa min nya mörkare färg. Har förlängt det med tapevarianten, klarade inte av att ha "mellanlängden" längre då jag försöker spara ut håret. Så vi förlängde håret med ca 1 dm vilket gör att det fortfarande ser naturligt ut. Jag har inte haft mitt egna hår långt på över 3 år då jag alltid tröttnar på sparandet och klipper av det efter ett tag, smart sätt att göra på då är ju faktiskt att sätta i lite extensions! Får se hur länge jag orkar med det för det är ju trots allt lite mer jobb med det nu. Ett smart tips är i alla fall att förlänga håret med ca 1 dm längre en ditt egna annars ser det lätt fejk ut ju mer längden skiljer! Nu stör Jonas mig som fa-an! Han sjunger högt i mitt öra, tjatar om massa saker och är allmänt flummig så jag får avsluta detta inlägg och slå honom lite! Haha! Här är iaf två bilder på resultatet :) nattinatti!


Kommentarer
Postat av: camillafrankie

fint!! sitter du på porslinstronen? ;D

2011-11-12 @ 12:24:05
URL: http://camillafrankie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0