Ni trodde det var allt men här kom en spya till ;)

Antar att ni som läser min blogg idag tycker att det är hysteriskt kul att läsa om min pissdag? Jag antar också att ni fylls med positivenergi när ni läser dagens inlägg. Så varför sluta där? För när jag Trodde stormen var över så fick man en till spark i magen! Kul va? Förlåt för min pissiga dag, men tillochmed jag är värd lite mer just idag. Däremot känner jag mig tom, känslokall och ja inte som jag brukar helt enkelt. Jag har bara stängt av mig själv idag, varit där jag är, gjort det jag gjort av ren rutin och inget annat. Och nej dessa inlägg handlar inte om Jonas . Det handlar mest om mig faktiskt, blir arg på att jag är så lätt att trampa på. Blir arg på att man faktiskt inte tjänar på att vara glad, trevlig, snäll och bry sig i allmänhet om folk. Jag har tjatat klart för idag, det ska vända till det bättre! Så nu ska jag vara en solstråle ;) stackars Jonas bara, haha men tur att han åker samma buss som mig hem. I could need a hug liksom! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0