Jobbdagen överstökad and time to go home då...

I väntan på bussen som ska ta mig hem. Har haft en helt ok dag, vaknade till ordentligt så här lagom tills man ska hem :p typiskt att det känns som om man ska vara ledig imorgon fast man ska ju egentligen jobba (dessutom fullbokat) kul! Men samtidigt jobbigt att huvudet är inställd på ledighet... Ska unna mig ett glas vin i soffan framför idol bara för att känna av lyxen lite! Så det är min plan inför kvällen, Jonas är på personalfest så blir en liten ensam kväll. Ganska skönt, blir nog att titta på några avsnitt av true blood, har ju fastnat lite i det träsket (några år senare än er andra) imorgon är det jobb 9-13 så inget avancerat direkt, jag ta min helg imorgon och herregud va skönt det ska bli! Ha en rolig fredagskväll vare sig ni spenderar den som mig eller ute i vimmlet! Pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0