Innanför dörren

Finally! Helt sjukt... Jag nämner ofta att jag är stressad men idag tar fan priset! Kan inte ens riktigt sätta fingret på vad jag har gjort de senaste två timmarna. Hade så många bollar i luften samtidigt att jag tror nog att jag sover gott inatt! Jobbet var lugnt fram till eftermiddagen då det körde igång ordentligt, jag och Anki har fått svettats lite, dessutom kom vi från jobbet en halvtimme senare än vad vi skulle... Fick i alla fall skjuts hem så blev inte så farligt sen. Nu sitter jag med hjärnan i spinn, fötter som värker och slänger i mig lite lax och pasta. Har nog inte riktigt landat än men det kommer nog förhoppningsvis snart :p imorgon är en ny dag med nya tag helt enkelt, sen är det bara lördagens arbete kvar sen får jag helg! Hoppas att ni har haft en bra dag i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0