Helg!

Väntar på bussen nu, jäklar vilken eftermiddag det blev! Stressigt och kunder som kom sent den kombinationen är aldrig kul! Tur nu att man har helg vilket jag inte riktigt fattat än, blir väl när man slänger sig i soffan och kan slappna av som det känns. Ska försöka hinna hämta ut mitt paket också innan de stänger. Spännande när det var över 2 veckor sen som man beställde för då kommer man inte riktigt ihåg allt ;) skönt också med lite nytt, kanske har beställt något snyggt att ha på mig imorgon när jag ska träffa tjejerna för en utgång! Perfekt ju! Kanske slänger upp en bild på vad jag fått hem sen, om jag hinner hämta ut det innan de stänger.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0