Hallo!

Hallå!
Hoppas att ni har haft en bra dag!

Min dag har varit alldeles okej och varken mer eller mindre än så. En helt vanlig dag på jobbet där inget direkt extra spännande har hänt.

Nu är jag hemma i alla fall och har nyss fått i mig lite mat i magen och så har jag även hunnit med en välbehövd dusch! Kände mig så fruktansvärt äcklig idag som man bara kan göra vissa dagar. När det känns som om man nästan skäms för att se sig själv i spegeln och framför allt att visa sig för kunderna har känts ännu värre. Nu är jag i alla fall nysanerad, inpackade mitt hår lite sådär lyxigt (försöker väl att göra det sisådär en två gåner i veckan) Speciellt jag som har löshår måste se till att det håller sig fräscht då löshår oftast har en mattare ton än det egna håret.

Nu sitter jag och funderar på vad jag ska bjuda er på kvällen till ära? Jag trampar ganska mycket på samma ställe just nu så det händer faktiskt inget mer än vad min vardag har att erbjuda, dvs äta, jobba, sova, dö(haha inte det sista såklart men kom bara lite spontant att tänka på gyllene tider?) Ja ni märker ju, jag bara babblar om nada!

Imorgon börjar jag jobba klockan 11 så då har man sovmorgon vilket gör att man inte direkt känner för att gå och lägga sig än. Jag ska fortsätta med mitt mattepluggande, ja ni hörde rätt. Jag tog igår upp kontakten med matteboken igen. Har ju som sagt inte matteB eftersom jag inte läste det på gymnasiet så nu har jag hittat tillbaka då jag på senare tid börjat känna lite sug efter just skolan (?!) Började igår i alla fall med lite uppgifter som min kära mor mailat till mig, mest repetion på A-kursen men I tell you att det behövdes... Jäklar va fort man har glömt allt alltså! Men nu har jag börjat komma igång och ska in i B-kursen och gräva, inte det lättaste än så länge men det är första gången i mitt liv som jag är peppad på att läsa matte så det kommer nog något bra från det här med.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0