Frisyrinspiration

Som sagt så är det riktigt svårt att sätta fingret på vad som är trend just nu, för vi har mer och mer glidit ifrån fasta trender. Så allt är egentligen helt och hållet personligt men det man ser mycket på salong är just mycket korta frisyrer på tjejer vilket jag tycker är hel rätt och sjukt snyggt!

Min första inspirationsdel kommer vara just korta frisyrer för er som redan är eller tänkt bli korthåriga. Detta är vad jag tycker är snyggt just nu, men något som jag tycker om lite extra är att det har blivit mer "klassiska" frisyrer på både dam och herr sidan! Mycket 20-tal på alla frisyrvisningar och det är ju så snyggt! Jag gillar skarpa benor, sidkammat och vågor, sjukt snyggt på rätt person! Därför tycker jag att alla frisyrer (korta främst) ska kunna stylas både klassiskt som ruffsigt/busigt eller vad man nu vill kalla det ;P

Här kommer olika varianter på många någorlunda liknande frisyrer fast med olika styling!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0