Effektiv dag!

Eftermiddags fikar för mig själv med en kaffe och kalkonsmörgås, lite mys! Jag känner att jag är på gång idag! Har hunnit med att städa det viktiga, dammsugit, torkat golv och till och med duschat mig själv. Så allt känns helt och rent, jag kollar upp massa som jag borde gjort för längesen! En liten hemlighet vad ipaden har fått slita sig varm med idag, börjar väl bli lite mer klar i huvudet nu i alla fall. Måste bara hamna på ruta ett och se hur, när och var jag ska börja! Spännande tycker jag, kan nog få mitt liv att bli lite mer spännande än vad det är nu? ;) behöver en lite knuff, lite mer jävlaranama sen kan jag vara på god väg! dags att inse att det finns ingenting som är omöjligt, har läst så många inspirerande bloggar på förmiddagen att jag i många av fallen känner igen mig i texten och jag blir arg. Arg för att jag trampat på samma ställe för länge, arg för att jag blivit för bekväm och kanske mest arg för att jag låtit mig själv ge upp? Jag är 20 år men ibland känner jag mig som 30! Dags lite att hitta tillbaka till mig själv och believe me jag känner sån lycka mitt all frustration för jag känner att nu kommer det bli så bra!


Kommentarer
Postat av: camillafrankie

you go grrrrl!

2011-11-20 @ 18:57:03
URL: http://camillafrankie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0