Bloggar som jag följer

I have drinked too much coffee my friendzzzah! Middagen var trevlig och det var gott, väldigt gott faktiskt, Jonas mamma knows her cooking helt enkelt! Är lite speedad på kaffe eller annat, mycket energi har jag i alla fall, dansade nyss i köket och är så här allmänt dryg som vi från familjen Hansson har en gåva att kunna vara;)

Härmar min kära syster kvällen till ära och bjuder er på mina favoritbloggar, så här är de;

Cimon Lundberg - En av mina absoluta favoriter, om du inte läser den så läs! Han är så sjukt duktig på att skriva tänkvärda inlägg, samtidigt som det är en härlig blandning med inslag av humor, mode och helt enkelt en kille som ser jävligt bra ut!

Blondinbella
- En tjej som är smart, inspirationsgivande och helt enkelt rolig att följa, hela Sverige vet ju vem hon är så behöver intedirekt beskriva mer...

Kenza - Älskar henne! Hon är snygg, har en garderob som man kan dö liteför och sen är hon så jäkla skön.

Tyra - En blogg med mycket inspiration både för karriär, garderoben och sminkväskan. Dessutom driver hon Style by Tyra som gör sjukt fina smycken, skor och som även ska lansera en klädkollektion.

Camilla - Min syster dårå! Följer nog henne mest av alla bloggar för att hålla koll på vad hon gör om dagarna då vi bor en bit ifrån varandra. Dessutom så vet man att man alltid får skratta när man läser hennes blogg! <3

Katrin Zytomierska - Kan inte låta bli att tycka att hon är jäkligt härlig, gillar människor som inte är rädda för att dela sina åsikter. Samtidigt som man inte behöver hålla med varje gång så kan man inte blunda för att hon är underhållande!

Blir att man ibland kollar runt på fler bloggar när man har lite extra tråkigt och bara behöver slå ihjäl lite tid Men jag tror nog att jag har summerat de jag kollar in mest. En salig blandning helt enkelt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0