Äntligen hemma!

Så nu är jag innanför dörren. Vad vill ni veta, vad vill ni läsa? Har inget spännande att bjuda på för tillfället, så kom gärna med förslag ;) ska bara njuta av att man är ledig imorgon, vara uppe extra länge bara för att man får liksom. Lite busigt sådär. Imorgon ska vi plocka fram lite inför advent här hemma så då får ni nog massa bilder att gotta er i, för är det något jag älskar så. Är det julen! Synd bara att jag typ har noll känsla för att det faktiskt är jul snart igen, ser mest fram emot att komma hem till Västerås och stockholm för att träffa familjen. Men hoppas på att få lite känsla imorgon när man börjar göra fint här hemma:) hoppas ni har haft en bra måndag! Puss

Kommentarer
Postat av: camillafrankie

HEJ FAVVOBLÖGGEN

jag undrar om du har några tips på tävlingar man kan köra på fester? Robinsonfesten går av stapeln på lördag och jag behöver lite fler tävlingar!



Mvh

/Nyfiken_läsare_89

2011-11-21 @ 19:17:15
URL: http://camillafrankie.blogg.se/
Postat av: Jessica

Det kommer på beställning! Vad är du ute efter för typ av tävlingar?

2011-11-21 @ 20:07:27
Postat av: camillafrankie

Inga lagtävlingar! Gärna någon fysisk lek och någon klurig lek!

2011-11-21 @ 21:39:36
URL: http://camillafrankie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0