Alldeles nyss...

Vinkade jag av mamma på centralen efter en god lunch och fika i nordstan. Tack för en sån sjukt bra helg, har inte lyxat såhär på länge! Saknar mamma redan! Hatar när folk åker hem även om man vill vara glad får man alltid en klump i magen och nu när jag kom hem till lägenheten känns det så tyst och lugnt! Bara jag hemma eftersom Jonas jobbar idag, ska slå på senaste avsnittet av gossip girl. Har inte sett det än och något som man vet med gossip är att det alltid är sjukt spännande och bra! Ska plocka fram täcket och ligga här i soffan hela dagen! Tänka lite över jobb och framtid, resor och annat smått och gott så att man kan börja med en liten plan! Har nämligen tänkt oss att fira nyår i en helt annan stad i år och även i ett helt annat land. Mer info när jag frågat om ledighet ;) går allt som det ska så tror jag att det blir nyår 2011 som man alltid kommer komma ihåg! Nej nu blir det lite gg! Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0