Zuuumba!

Jag har fått tummen ur. Tröttnat på mig själv och bara fått nog. Jag har bokat in mig på ett Zumbapass ikväll 19.30 nu är det dags att komma igång och har man bokat kan man inte ångra sig! Sitter och får lite mat i magen, har faktiskt med inspiration från syster min lagat en lchf middag. Gjorde en tacogratäng som var god men den hade varit bättre med lite mer tuggmotstånd i ;P haha, slängde ihop lite som fanns hemma där av enbart morot, tomat och lök i grönsaksväg, annars var den asgod, men det blir lätt illamående känsla när man liksom inte tuggar så mycket om ni förstår vad jag menar. Men helt godkänt för ett första försök! Nästa gång har man mer kött på benen och vet lite mer om vad som funkar.

Jag ska i alla fall snart bege mig hemifrån för att besöka sportlife för ett Zumbapass, har aldrig varit på Zumba men alla säger att det är skitkul, dock har jag noll känsla för rytmer så får se hur detta kan gå. Haha! Testa bör man i alla fall annars kanske man missar något kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0