Rensar min mobil.

Tänkte att medan jag ändå rensar i mobilen så kan jag dela med mig av lite bilder som jag hittade.


Jonas gillade min fina bad mössa! (denna bild kan bidra till att jag får spööö)

Tillbringade en kväll hemma hos underbara Oksana, med henne och Anna
Vi gjorde drinkar och den här kvinnan hade tamefan allt i barskåpet ;)


Mikaela gjorde mitt hår sviiinsnyggt!

Jag var hundvakt åt bushunden Zelda.

Började handla in våren!

Vi handlade massa nytt till nya lägenhetenn, Jonas fick äran att
bygga ihop allt ;)


Så här fina bilder tar man när man är ute, haha!
Enda bilden jag tog på hela kvällen, söt Anna!

HAHAHA, jag och Therese hade tråkigt på jobbet så vi
lekte med löshårstesterna och vi insåg att jag ska aldrig
bli blond! Hahah.

Jonas spelade och spelade, så då är jag paparazzi.

En salig blandning av allt möjligt, men bilder är alltid kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0