påväg mot andra sidan sverige.

Sitter på tåget mot Västerås, har spenderat tiden till att läsa min braiga bok elsas värld, andra delen av sofi fahrmans bra böcker. Lyssnat på musik har jag gjort också men nu börjar jag tröttna på tåget. Snart i Örebro iaf och då är det knappt dryga timmen kvar. En lagom bra start på resan va att tjejen på sätet bredvid mig fick för sig att byta bajsblöja sådär mitt på tåget, inte okej! Annars har resan varit hittills i tid (bra sj) och liv ses på andra sidan Sverige. Mobilbloggar så vet inte vad resultatet blir råkade trycka in något konstigt tror jag ;p saknar redan Jonas men dagarna som väntar kommer bli fantastiska!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0