morgon och härliga fredag väntar!

Godmorgon! Startar dagen med frukost, ofcourse! Om vädret är härligt idag så blir det en långprommis med hunden. Ska bara njuta av dagen och ikväll blir det som sagt middag ute. Ska försöka få in lite bilder i bloggen så att det blir roligare för er att läsa, ska bara se till att bli bättre på att ta kort först, kan vara en bra start ;) hoppas att ni sovit gott, jag är laddad inför ännu en härlig dag och en händelserik helg! Har hittat lite färg inspiration till vardagsrummet hemma i gbg. Inspiration från otroligt snygga tavlor min mamma och sven köpt sist de var i London, tavlor gjorda av konstnärsstudenter, helt sjukt fina. Har insett hur snyggt det faktiskt är med konst! När jag kommer hem ska jag köra igång med min fotovägg jag tjatat om i en evighet men inte tagit itu med en. Inredning är kul, men man får börja med det lilla, eller? Nu väntar dagen. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0