Här på andra sidan Sverige

Igår när vi packade upp lite grejer i nya lägenheten så hittade jag mitt fina album som jag fick av Freja när jag flyttade. Blev alldeles tårögd och fick lite ont i hjärtat, väldigt dumt att jag inte hittar mer tid till mina fina vänner i Västerås men det är så otroligt svårt att hinna med allt när man bor 4 timmar med tåg bort. Varje gång man kommer hem vill man träffa så många som möjligt inklusive min familj såklart och det är så otroligt svårt att vara alla till lags varje gång hur mycket jag än vill, sen hjälper det inte att jag ganska ofta jobbar helg. Sen blir en helg ganska lite för att hinna med alla fina vänner! Har bestämt mig för att förutom att åka hem några helger nu innan sommaren kanske tillochmed ta en veckas semester i sommar då jag bara är i Västerås, enda sättet för mig att ta vara på mina vänner ordentligt. Vill med det här inlägget bara påminna er alla om att jag tänker på er varje dag och hoppas att ni har det bra och jag vill även att ni ska veta att jag inte har glömt bort er. Detta är nackdelen när man valde ett liv i Göteborg, dock trivs jag otroligt bra men det blir alltid denna ångest när jag bara kommer på att nu vill jag träffa er där hemma och så är ni så långt bort!
Jag SKA bli bättre. Och för er som undrar så är livet i västsverige alldeles underbart! Allt man tror är sant, här heter alla faktiskt Glenn och alla är goa gubbar. Dessutom finns det konstiga saker på den här sidan, det har sin charm men ibland får man skratta lite också, man märker nämligen hur olika människor är från den östra sidan av landet är till skillnad mot här, och sen pratar de roligt. Det är min update. Tänk att jag har varit Göteborgare i snart 9 månader, det är lite skumt! Men jag vet i alla fall att om jag skulleflytta härifrån finns det många människor som jag skulle sakna också, så det blir lite delat. Tycker ändå att det känns bra nu när man tänker att när jag flyttade hit så kände jag i princip noll människor och idag så har jag mina små ögonstenar här med, så det här inlägget blev liksom en liten kärleksförklaring till mina fina vänner.
Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Kim

Haha vi borde verkligen få pris! En liten fågel viskade i mitt öra att du eventuellt kommer till Västerås lagom till den 26e? (; vore riktigt roligt om du kunde få ledigt(: saknar dig massa! Puss

2011-03-01 @ 19:41:47
URL: http://kimelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0