Fullspäckad vecka

Hallå mina vänner!
Ett tag sen men har inte riktigt haft ett händelserikt liv senaste tiden... eller jo, men inte direkt spännande saker. Däremot har jag spenderat mycket avmin tid till att vara riktigt jävla förbannad på idioter och sen vände det när min syster kom hit och gav lite ny energi i form av drinkkvällar, skratt, shopping och allt sånt bra! Och nu sitter jag här i köket ny promenerad och klar, gick nämligen in till stan imorse och tog en vända på avenyn för att leta present till syster min som fyllde år i söndags, kom hem med någonting bra tycker jag som jag tror hon kommer bli glad över! Imorgon åker jag. Till Västeråååås! Helt sjukt att man längtar när man för något år sedan tyckte att staden var lagom trist men nu åker jag för att träffa min fina familj och såklart mina vänner, många roliga saker att se fram emot de kommande dagarna. Kommer tillbaka till Göteborg på måndag igen så det blir en lång tripp och det känns skönt, mindre stress och god tid för både familj och vänner.

En annan sak jag knappt kan förstå är att det snart är april!? helt sick med andra ord. Jäklar alltså snart är sommaren här! Och i augusti åker jag och mannen min til Grekland i två hela veckor, fatta underbart eller! Skönt att göra det i slutet av sommaren för då har man hela svenska sommaren först som jag planerar att hinna med ännu ett besök till min kära hemstad, kanske får med mig Jonas också om hans semester passar.

Jag bara babblar så mycket att allt känns osammanhängande men strunt samma, mitt liv är ganska same same hela tiden. Funderar på hur jag ska lägga upp denna dag, Jonas jobbar till sent ikväll, har redan avverkat en prommis, kanske ska ta en löptur eller så lägger jag mig i ettbad, glor på tv, sitter vid datorn, packar och skiter i att göra andra vettiga saker. Känns dock lite tråkigt, är inte direkt bra på att vara själv blir lätt rastlös. Ska ta att boka en biljett hem iaf tills nästa måndag, SJ har ju förfan rånar priser, tillochmed på en måndag, så jäkla surt, men men vad gör man inte. Alla andra får ju lönen den 25e själv får man den 15e ;P

Förövrigt är mina planer för Västerås dessa; Imorgon så kommer syster och sover över hos mamma så vi får en familjekväll, torsdag ska jag unna mig lite tid åt hunden och ta henne på en långis och sen kanske hinna med någon saknad person, fredag har jag tänkt mig Freja och Kim <3 kanske kan klämma in en fika eller något så att man får en heldag med dessa fina töser! Lördag är Kims födelsedag samtidigt som jag ska på klassfest reunion så ska på det på kvällen sen kanske man kan möta upp födelsedagsbarnet ute i vilket fall som helst vill jag hinna med så många personer som möjligt och klassen har planerat ihop att alla ska träffas och det kommer nog vara den här chansen man får, så jäkla svårt att samla alla nämligen ;P På söndagen vaknar jag troligen upp hemma hos madde så blir det hem till Skultuna för att avverka sista tiden tillsammans med familj, måndag hemfärd mot göteborg. Sen är det back to normal.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0