fredag

Äntligen fredag, eller vad säger ni?
Jag sitter på jobbet och har precis fått sällskap iform av Sussi, det gillas! Så slipper jag jobba själv! Har litegrann att göra idag fast just nu har jag en liten break, luunch! Dock är jag inte alls hungrig idag så har inte ätit än ;P Är alldeles varm i kroppen då min syster kommer hit på söndag! Kan inte fatta det riktigt än men underbart ska det bli! Och det är lite hemligheter som jag ska göra då och min syster ska ställa upp för mig, är så oerhört tacksam att jag saknar ord! Min mor och systra mi är kvinnorna i mitt liv! De ställer verkligen upp för mig och det säger jag tack tusen gånger om för!
Nu kallar jobbet, eller lunch :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0