Flytt helg.

Hallå där!
Har haft en fullspäckad helg och måndag. Såklart inte med massa glammiga roliga saker utan den bestod av blod, svett och tårar, haha nästintill i alla fall. Vi har nämligen flyttat och söndag/måndag jobbade Jonas så jag har i princip gjort 75% av flytten själv. Har tömt allt skit, förstår inte hur två personer kan samla på sigså mycket saker! Grejer överallt och sen skura rent varenda liten vrå, förstår ni jobbet eller? Nog med det trodde jag för några sekunder att jag brutit armen, haha. Stod nämligen inne i en garderob och torkade sen när jag skulle ta mig ur den så smällde jag armbågen i listen, det knastrade till och jag la mig på sängen i fosterställning, nästan så att smärttårar kom. Helt själv hemma också. Bara att tycka synd om sig själv ett tag sen fortsatte jag slita. Tror ni inte att jag tappar Jonas jäkla högtalarepå foten sen också. Jag är fan krigsskadad nu, allt detta hände i söndags så en dag till på det så kan ni förstå hur jag såg ut. Har känt mig skitig och äcklig hela helgen, tror tillochmed att jag luktat damm! Frääääscht!
Nu sitter jag i alla fall på jobbet, jobbar själv idag från 10-19 och har så pass att göra att jag tillochmed kan skicka iväg ett blogg inlägg, den ni! Flytten är i stort sett avklarad ska bara få iordning allt i den nya lägenheten sen kan vi börja göra fint. Den nya lägenheten är så mycket bättre än den gamla och nu ska vi verkligen lägga tid på att göra den fin! Nu ska jag se till att trivas! Och det bästa av allt, inga pappersväggar här heller! Nu slipper man kanske ha det så lyhört att man hör när grannen snarkar, säger då det. Nu i efterhand känns det så jääävla skönt att flytta. Ont i ryggen, några skråmor här och där efter helgen, men äsch! Det hade jag väl haft om jag hade gått ut också ;P
Nu ska jag fotsätta med jobbet! Kanske ta lunchen nu, medan det ändå är lugnt? Har dock ingen vidare matlust då vi knappt ätit de senaste dagarna man har liksom inte haft tid. Har blivit mat en gång om dagen och det typ 21 på kvällen. Äh, strunt i det. Lika bra att följa magens villkor man vet aldrig när manäter som en häst igen ;P
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0