En alldeles för icke händelserik tisdag.

Har i alla fall haft tre kunder idag men nu börjar det bli segt faktiskt. Mest för att jag verkligen vill ha att göra när jag jobbar, nu väntar man mest på att tiden ska bli 19.00. Har kollat igenom hela internet i princip, läst bloggar jag aldrig läser annars och loggat in och ut på fb typ ett antal gånger. Har i alla fall lyckats bygga ihop en produkthylla utan beskrivning, skillat! Och packat upp alla produkter, städat salongen har jag gjort också, men nu finns det liksom inget mer att göra, har tillochmed städat personalrummet. Jonas var förbi och sa hej efter jobbet, tvingade honom då jag kände att någon minuts sällskap i alla fall skulle lätta upp stämningen, tyckerdock synd om han som ska åka och spackla i gamla lägenheten nu, han får göra slutprojektet. Antar att han är kvar där när jag slutar.
Nya lägenheten ligger i alla fall i Krokslätt vilket är ett alldeles underbart område tycker jag, balkong har vi dessutom vilket är ett stort plus! Och det bästa av allt... Badkar! Har saknat det så jäkla mycket och nu längtar jag hem till att få krypa ner i ett varmt badoch bara njuta! Härligt eller? Ska köpalite badskum och sånt mysigt som man kan unna sig nu när man äger ett badkar. Imorgon är jag ledig dessutom, blir s på grund av att jag hoppar in och jobbar för Therese idag. Jag har ju 50 tjänst dvs 20timmar i veckan och brukar egentligen arbeta halvdagar men denna vecka blirdet tre heldagar eventuellt lördag också, så det blir lite extra timmar plus att jag får en ledig dag imorgon. Gött! Jonas är nämligen ledig också så då kan vi storhandla och besiktiga lägenheten (den gamla) Dessutom kan vi börjar bosätta oss i den nya och få ordning på saker och ting. Sen kan det vara bra för oss att spendera lite tid tillsammans då de senaste dagarna har blivit att vi jobbat om varandra och hållit på med flytten, känns liksom som om man får ta igen lite så att det inte slutar med att vi blir ett gammalt grått par som bara njuter av varandras sällskap ;P
Till helgen blir det en sväng till IKEA, längtar verkligen, stackars Jonas han jobbar ju där varje dag medan jag tjatar om att strosa runt och bara handla inredning. Haha! Appropå något helt annat så bor vi nu dessutom vid ett motionsspår, passar ju perfekt då jag ligger efter med träningen inför varvet. Dessutom är det närmare till sportlife nu så när allt med flytten är färdigt kanske man kan få tummen ur och ta sig tillbaka till räningen ;P Svårt dock när man har haft ett litet uppehåll, motivationen finns liksom inte riktigt plus att jag har förjäkla ont i ryggen nu efter allt med flytt + att man har ett jobb som sliter lite extra på den.
Långa inlägg idag, ni kanske tillochmed får ett till beroende på om det kanske strömmar in lite folk nu när alla börjar sluta jobben. Tror nog att det kommer en till i alla fall, är ju ändå tre timmar kvar tills jag stänger.
Hej så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0