dagen idag.

Hallå där! Ligger nerbäddad i sängen och ska innan jag stänger dagens ögon gräva mig in i elsas värld en stund. Dagen har gett mig massa energi, har hunnit med familjen ordentligt idag sen blev det även en lång fika på stan med Lars, riktigt kul att träffa han och komma ikapp med vad som hänt och händer här hemma. Kvällen nu har spenderats med min kära mor, god mat och bara allmänt mys! Imorgon väntar en middag på ceders här i Västerås, ska äntligen få träffa bror min också, han har ju jobbat så har inte hunnit med han än. Sen efter middagen åker vi hem och har myskväll med lite vin och massa prat! Härligt att vara hemma och få lite ny energi! Tycker att det är en lyx att slippa laga mat och diska ;p saknar min älskling massa i alla fall, men kan ju va bra att vara ifrån varandra lite också, då inser man ännu mer vad man har hemma i Göteborg. Helgen kommer nog bli helt fantastisk och jag lever på glädjarus här i Västerås vänner och familj ger mig så mycket energi att jag kommer njuta av varenda minut här! Nu talar jag snart i nattmössan men hoppas att ni sover gott inatt. Sov gott alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0