Tisdag

Sitter i soffan och nästan skriker åt handbolls-VM, vad har hänt med mig? Jag är inte ens intresserad men Jonas får mig att bli alldeles nervös så sitter och har ont i magen och känner mig stressad på grund av att Jonas är så insatt ;P haha.

Igår var Jonas ledig så vi hade en ledig dag ihop. Jag åkte iväg och tränade på morgonen sen spelade vi TP lagade mat och kollade på serier, massor med mys! Idag har han varit ledig igen så imorse var vi på ett svettigt body pump pass vilket var as skönt, tror att Jonas kommer ha träningsvärk imorgon ;) Hans första gång på ett pump pass. Sen har vi kollat på Social network, tyckte den var riktigt bra faktiskt!

Nu ska jag återgå till mannen min och sista sekunderna i handbollen.
Skit tråkigt inlägg.

Hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0