Städastädastäda.

Hallå.
Har precis fått i mig lite frukost. Kan säga att såhär länge har jag inte sovit på väldigtväldigt länge. Menmen, nu har jag ätit lite vaniljyogurt med hallon, blåbär och linfrön, mumsigt! Väldigt god frukost faktiskt och alldeles lagom, jag är inte den som kan äta storfrukost direkt.

Hur ser dagen ut idag? Jag har tänkt att jag inom några minuter ska börja att göra den här lägenheten skinande ren för just nu har jag lite ångest bara över att behöva vistas i den ;P Så det blir stor städning idag då har man det avklarat och sen tänkte jag ge mig ut i det fina vädret på en liten joggingtur. Sol och plusgrader är det ute, så härligt, varken is eller särkilt mycket snö kvar heller så nu börjar man se grönt gräs. Riktiga vårkänslor och sen kommer plusset med att bo på den här sidan av Sverige och det är faktiskt att fiskmåsarna börjar låta, kan inte hjälpa att tycka att det är sommrigt! Så jag tänkte att efter att ha röjt med allting inomhus såtar jag en liten sväng ute och rensar tankarna. Är nämligen otroligt nervös inför morgondagen, har tillochmed drömt massor ut av drömmar om det inatt ;P Imorgon ska jag provjobba på en salong nämligen. Ena sekunden är jag hur lugn som helst om det men sen börjar man tänka och nej jag vet inte varför egentligen, jag borde inte vara nervös. Jag kan ju allt jag ska kunna,bara det attpressen är stor när det gäller ett bra jobb som detta.

Nåja, klockan är ganska mycket tack vare att jag har sovit bort halva dagen. Någon dag ska man väl göra det också. Men nu är det dags att dra igång städning och sätta igång spotify. Jag börjar med disken, för det är så jävla tråkigt. Resten är ändå kul när man kommer igång, men disk? Är det värsta som finns.

Ha det så bra!
Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0