Söndag

Godmorgon!
Vinkade precis av min kära sambo som försvann till jobbet nu klockan 11, stackarn han var ute och gjorde stan igår så han ramlade väl in här någon gång efter 5. Han var väl inte direkt pigg idag.

Jag ligger fortfarande kvar i sängen, förflyttade datorn hit. På söndagar är det faktiskt okej att ligga på samma ställe hela dagen. Det är det som jag tror att söndagar är till för, för oavsett om man ska jobba eller inte så får man ändå varje söndag någon form av söndagsångest. Så idag kommer jag nog inte röra mig många meter, det blir väl om man vill byta sängen mot soffan eller måste ta sig mot kylskåpet då hungern slår till ;) haha fyfan, ni hör ju hur det låter. Söndagsångesten är här och som varje annan söndag så tänker man alltid att man kanske borde göra dagen lite vettig ändå. Ändå slutar det alltid här och jag tror nog att Jonas hittar mig här när han kommer hem igen, tragiskt, men oj så skönt ;P

Måste dock sätta mig mer bekvämt, börjar få ont i nacken. Haha! I-landsproblem ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0