Paranoid.

Jag har faktiskt tagit tag i något idag i alla fall. Mig själv. Nyss packat in håret med lite inpackning och sen fick det bli en ansiktsmask som brände. Haha. Ser framför mig hur min hud nu kommer falla isär sakta men säkert. Skämtåsido, hoppas jag. ;P

En jobbig sak. Jag får alltid för mig att det är någon som kommer in genom ytterdörren när jag är själv hemma och står i duschen. Så jag drar alltid fram draperiet så att jag i alla fall ser i spegeln om någon kommer in i badrummet, haha. Jättejobbigt att jag tänker på det faktiskt, idag försökte jag komma på vad jag skulle använda som vapen om någon attackerade mig när jag stod i duschen. Mitt ändå hopp var rakhyveln, haha. Alltså jag är så här konstig på riktigt, känner mig aldrig helt lugn. ;P

Jaja nu är jag hel och ren i alla fall. Ska snart börja med mate, ska laga tacogratäng idag, så jäkla gott är det.
Nu blev jag hungrig.
Man glömmer lätt bort det där med att äta när man är själv hemma. Det är skitjobbigt, för jag mår så jäkla illa när jag inte äter, vilket gör att jag äter ännu mindre. Så nu är det dags för att börja med maten så man får i sig något riktigt.

Imorgon fortsätter vi träningen med ett spinningpass på förmiddagen, på tisdag blir det bodypump igen.
Åh såå härligt det är att vara igång med träning igen. Ska träna 4-5 gånger i veckan nu för att komma i form till varvet. Nu när man har kommit igång så är det svårare att inte träna för mycket än för lite faktiskt. Bra det!

Ha en härlig kväll.
För mig är det dags att skala potatis. booooring.

Pusshej!

Kommentarer
Postat av: cäm

haha jag är likadan när jag duschar när jag är ensam hemma ;P tycker helatiden jag hör någon öppna dörren så jag stänger av duschen och lyssnar helatiden xD

2011-01-17 @ 20:30:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0