Onsdag

Min morgon var katastrof. HHade som sagt bokat spinning klockan 11, klockan ringer vid halv 10 och jag säger till Jonas att jag vill snooza en gång. Klockan ringer inge mer och jag vaknar 10.15 när jag egentligen borde gått hemifrån, försöker avboka passet men visade sig att man kan göra det senaste 2 timmar innan. Hoppar i träningskläderna fort som fan samtidigt som jag slänger i mig en skål yogurt. Springer till spårvagnen och när jag kommer fram till den, nästan så att jag når dörren så åker den. Fyfan, haha. Jag var så jävla förbannad och nyvaken, var bara att gå hem igen. Härlig morgon  ;P
NU ligger jag i sängen, Jonas kom precis in genom dörren, han håller på med massa hemlisar. Smyger runt och är hemlighetsfull.

Ska ta något att äta nu är hungrig, igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0