En lite sen årsresumé såhär i mitten av januari.

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jag tog mitt pick&pack och förflyttade mig till Göteborg för att ta del av sambolivet!

Har du några nyårslöften?
Inga löften egentligen. Men minst två resor.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja, Sanna i min gamla klassfick sig en liten son.

Vilka länder besökte du?
Var jag så tråkig att jag bara va i Sverige i år? JA.

Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
11 juni & 12 juni, studenten och flytten till andra sidan landet, allt på en helg.

Vad var din största framgång 2010?
Gesällen! Stått ut trots många motgångar.

Största misstaget?
Att jag tog ett jobb som bidrog till många klumpar i magen.

Bästa köpet?
Oj jag har nog handlat mycket skit om jag ska vara ärlig.

Vad spenderade du mest pengar på?
Hyra och räkningar -.-

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Mina söta arbetskamrater på lindholmen, min fina familj , vänner och min man.

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
Gubben i lådan-Daniel Adams Ray, SHF, Don't stop believin - Journey och säkert många fler.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Både och.

Vad önskar du att du gjort mer?
Fokuserat på bättre saker än det som var och rest.

Favoritprogram på TV
How I Met Your Mother

Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Min födelsedag firade jag hemma hos Kim med fina vänner, sen blev det en utgång i Västerås.

Hur skulle du beskriva, din stil år 2010?
Blandat, vanligt, tråkigt, men ibland snyggt faktiskt ;P

Den bästa nya personen du träffade?
Anna och Oksana, två riktiga guldkorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0