Effektiv dag

Sitter i en skinande ren lägenhet, nytränad, nyduschad och mätt i magen. Två maskiner tvätt har jag hunnit med också, väldigt effektiv dag och nu känns det riktigt skönt! När allt är rent till och med jag. Skönt var det att springa också men blev bara 35 minuter då det fortfarande var lite halt på vissa ställen och då kunde jag inte springa där jag ville. Men 35 minuter är bättre än 0.

Har fått i mig en kycklingsallad till lunch, jag och Jonas gjorde en jättesallad häromdagen och det fanns fortfarande kvar och den var fortfarande lika god :) Nu ska jag fortsätta göra lite mer nytta vid datorn, pricka av några saker här som är vettiga att få gjort. Jonas kommer hem runt femtiden så då blir det väl att laga till någon mat. Vi köpte förresten monopol igår när Jonas var ledig så vi hade en riktig speldag med TP och monopol, riktigt kul! Älskar verkligen att spela spel, speciellt med Jonas för han läser frågorna så roligt, sen ibland får han för sig att lura mig och hitta på egna frågor haha typ som "vad är ett daimkryss?" haha! Jag frågade flera gånger om han var seriös och han verkade verkligen som det så dum som jag är gick jag på den och började förklara. Haha, spel är väldigt underskattat!

Ska packa iordning med saxar och så ikväll så att jag inte glömmer något imorgon. Sen får vi se vad helgen bjuder på, tror att mannen min bjuder mig på middag på lördag och lite annat spännande då jag fyller 20 på måndag. Han gick här hemma igår och suckade, ringde runt, kollade på internet och höll på med hemlisar.

Har som vanligt inte mycket att bjuda på.
Hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0