Då var det dags igen

Blev en liten omredigering av detta inlägg då jag kände att vissa delar jag skrev var faktiskt från min sida att sjunka lite lågt och det är inte riktigt min grej. Bara så ni vet ;P

Godmorgon, godmiddag, godkväll!
Jag har bestämt mig för att för tredje gången gilt ta upp det här med bloggande igen. Det känns som det är alldeles rätt tillfälle för det då jag har ganska mycket att dela med migav. Känner jag lite smått just nu i alla fall, får väl se om jag fortfarande skriver om en vecka ;)
Nog om detta.

Sist jag skrev så bodde jag hemma i Västerås. Just nu och sen ett halvår så har Göteborg varit min nya hemstad vilket känns otroligt bra. Jag trivs kan man säga, och bra dessutom . Jag har jobbat som frisör, jag har slutat jobba som frisör. Men är nog snart back on track igen ;) Det bra med min förra arbetsplats är att jag hittade guldkornen Anna och Oksana. Dessa tjejer kommer vara med mig resten av livet för oj vad vi har upplevt mycket, allt från dåliga dagar till långa nätter på dansgolven och en otroligt massa skratt, oj vad dem är bra!

Jag sitter nu hemma i soffan, med handbollen på på tvn inte direkt intresserad men det finns något speciellt med VM och EM. Man måste nästan hänga med. Jag har faktiskt i veckan varit på en spännande intervju som känns lovande. Beroende på hur det går på fredag så avgör det mitt öde när det gäller jobb ;) däremot har jag nu när jag har haft tid över att faktiskt ta tag i saker gjort otroligt mycket bra saker. Tagit tag i träningen ordentligt, här ska springas göteborgsvarvet i maj så vältränade kroppen är på G ;P

Vet att första inlägget blir ett hopplock av massa skit egentligen. Ska försöka hålla mig till en sak egentligen. Men it will start like this.

Jag väntar förresten på att min underbara vän Freja, vilken dag som helst nu ska få en liten dotter. Åh jag längtar, klappade på hennes mage på nyårsafton. Åh så mysigt! Hon skulle tittat fram den 13:e, jag har tippat på den 24:e då kanske jag får en födelsedagskompis ;)

Nåväl, får se om kvällen spenderas här i samma hörn eller om jag faktiskt rör på mig lite.
Får se om mannen min drar en kväll på stan eller om han kommer hem efter jobbet. Jag tycker att han ska ut och ha kul! Det behöver han såhär på en lördag :)

9-8 i handbollen. Är jag intresserad egentligen? Svar, Nej.

Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0