20 år.

Kan inte sätta ord på hur allt känns just nu.
Jag är så lycklig och allt går så bra!
Sitter med ett leende på läpparna och bara tänker på alla fina människor som gör mitt liv så fantastiskt.
2011 har bara börjat och ändå så har det hittills varit oslagbart och bättre kan det bara bli.
Alla bitar faller på plats och här sitter jag. Fyllda 20 år idag och kan inte sluta att le åt att allt.
Jag är stolt över mig själv och jag är stolt över mina nära.
Jag älskar att fylla 20 för att jag har åstadkommit så mycket mer än vad jag trodde jag skulle gjort.
Nu ska jag fortsätta att göra det här året bättre äb bäst och just nu känns detfaktiskt som att ingenting kan stoppa mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0