Torsdag

Nu känner jag mig hel och ren igen, helt fantastiskt vad en dusch kan åstadkomma ;P Jag är en sådan person som gärna duschar så pass varmt att jag nu efteråt ser ut som om jag tillbringat ettpar dygn i solen med min vinterblekahud, haha, röd som en kräfta. Vet inte direkt om det är bra att duscha så varmt men vadå, det är ju skönt!

Jag har penslat på mig ett någorlunda respektabelt ansikte också, känns skönt att ha allting färdigt, behöver man bara tänka på att dra på sig några vettiga kläder och få lite lunch i magen innan man försvinner iväg. Nu ska jag ta tag i lite smågrejer här vid datorn, göra ännu en adressändring och sånt liknande roligt som man måste göra. Hoppas på att Jonas hinner komma hem igen innan jag åker iväg, det vore lite mysigt. Han är inne i stan och fixar sina inlägg till hans löpskor så att han kan springa normalt ;P haha, i hans fina kropp döljer sig det att han är en aning sne, så därför behöver han fixa detta för att kunna springa utan att slita på sin kropp. 1400:- betalar han för ettpar sulor till skorna, jag tycker fan att det är svindyrt! Menmen, han brukar ju göra sånt där så han är la van (HA! jag skriver till och med som en göteborgare, whats up with that?) I vilket fall som helst så behövs allt detta eftersom för er som har missat så kommer jag att dö om tre månader sisådär, vi ska nämligen ta oss igenom Göteborgsvarvets härliga 2,1 mil. Kan låta lite för vissa och nog för att jag tränar och har tränat mycket MEN att springa i 2,1 mil är så otroooligt tråkigt att man bara undrar hur man ska hitta motivationen till att ta sig igenom, sen har jag ingen toppkondition heller så på den biten blir det en riktig fight. Har liksom tränat sånt som jag tycker är kul löpningen har hänt kanske någon gång ibland, typ i måndags och då sprang jag bara 6,1 km jag svor genom hela rundan, ni skulle sett! Jonas bet ihop och försökte peppa mig och jag sprang ju genom hela men var även förbannad genom hela för att jag inbillar mig att jag är så jävla dålig på att springa ;P haha, måste sett kul ut!

Om ni förövrigt undrar varför i helvete jag gör detta om jag nu tycker att det är så jobbigt? Jo, det är min ängel till sambo som anmälde mig i smyg. Vilken drömprins va? Haha! Han sa att det var en rolig grej, jag tog det som en pik, så nu ska jag fan springa mig igenom dessa 2,1 mil och fan va bra jag ska va! ;)


Jag bjuder på en lagom seg bild idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0