Tisdag

Idag är det tisdag och dagen började bra.
Fick många timmars sömn inatt, var helt död igår så jag behövde nog sova ordentligt, skönt det! Men däremot vaknade jag inatt av att det var sån storm ute att vår sovrumsdörr blåste upp och min tavla vid sängen ramlade ner, helt sjukt! Har nog aldrig varit med om sånt oväder, blev lite smårädd så där men kurade ihop mig i Jonas famn och sen vaknade jag halv 10 imorse och då var det strålande sol och nästan all snö är borta! Underbart! Vi gick ut på en långpromenad i våra nya inköpta träningskläder och skor, haha. Så jäkla skönt att man kan känna sig snygg när man tränar! Köpte träningskläder och skor för 1700:- igår, har nog aldrig lagt så mycket pengar på träning men vafan nu är man ju ännu mer motiverad. ;) Handlade även lite vår fint, en jacka och två tröjor :) skönt med lite shopping igår.

Nu ligger jag seg som jag vet inte vad i soffan, väntar på att håret mitt ska torka så att jag kan slita det lite med plattången ;P Therese vill att jag kommer till jobbet tidigare och håller henne sällskap, hon är ensam idag och har tydligen tråkigt ;) börjar klockan tre men är nog snäll ochåker dit till klockan två så får hon iaf en timmes extra sällskap ;P haha. Snäll man känner sig som inte åker dit nu, men all kraft gick verkligen ur mig efter prommenaden. Jobbar till 19 idag så det går nog fort på jobbet, vet att jag har en klipp&sling när jag börjar klockan tre så då springer tiden iväg, gäller att vakna till liv bara. Förstår inte vad det är med mig, är verkligen helt död idag. Hoppas inte att jag börjar bli sjuk, kände att jag hade ont i halsen inatt, svårt att svälja utan att det gjorde ont, hoppas på att det bara var tillfälligt. Nej om man ska sätta igång plattången och faktiskt ta tag i att man ska åka till jobbet snart. Lika bra det annars somnar jag här!

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0