Solen skiner





Solen skiner för fullt idag och trots att det fortfarande är svinkallt ute så blir man ändå på mycketbättre humör när solen lyser lite. Jag har till och med lite våriga kläder på mig idag dagen till ära, annars är jag förövrigt ett stort fan av svart så skönt att bryta av lite för humörets skull ;P Ska snart ta mig iväg mot bussen, har varit ledig nu tre dagar men idag börjar jag klockan tre, skönt! Trots att man varit ledig så är man nästan tröttare  idag än vanligt, brukar vara när man kommer till jobbet och kommer igång att jobba som man piggnar till.

Tror att jag är trött konstant nu för att vi har så mycket att hinna med tills på måndag. Jag har packat EN enda flyttkartong och nu jobbar jag fram tills söndag, så jäkla svårt attbörja packa ner grejer när inte Jonas är hemma. Så nu blir det kanske långa nätter att försöka få ihop allting för på måndagkväll ska lägenheten vara tom och ren. Så mycket att göra! Plus att det är lönehelg, så jobbet kommer vara kaos! Inte konstigt att jag har onti magen, lite stressigt är det, vi har inte ens bestämt vart alla möbler ska t vägen! Suck! Mannen i huset är lite seg med sina besked och verkar ta allt i sin ro, på söndag ska han ha bestämt sig hoppas jag väl. haha, blir att sitta natten till måndag, tur attman är ledig då i alla fall. ;P
Nej nu måste jag kila till bussen!

Puss på¨er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0