ledig torsdag

Vilken härlig dag jag har haft idag!
Började med imorse att therese ringde från jobbet och sa att jag kunde vara ledig idag för att det var rätt så lungt. Så då hann jag med ett riktigt svettigt spinningpass på sportlife och efter det drog jag en vända i gymmet, gjorde axlar, rygg och mage idag. Det börjar ta sig nu och jag känner att jag verkligen mår bra av träningen, nu har jag en riktigt bra grund inför att jag ska börja ut och springa nästa vecka. Ska införskaffa ettpar riktigt bra löpskor och sen är jag igång! För er som undrar över min träning så ska jag i år springa Göteborgsvarvet som är 2,1 mil så då gäller det att vara i någorlunda form ;) Sen tycker jag att det är riktigt kul också, så får man en fast kropp på köpet ;)

Jag har även hunnit med att städa hela lägenheten idag! Skönt! Imorgon kommer familjen min hit, kommer bli så underbart roligt och skönt att få träffa dem!

Nu sitter jag förövrigt med färg i håret, har penslat utväxten lite nu när jag har haft tid över, skönt att bli av med den ;) Så nu ska jag ta en dusch och sen blir det laga iordning lite mat och invänta mannen min.

Och appropå något helt annat så längtar jagihjäl mig till augusti, då åker jag och Jonas till Zakynthos i 2 hela veckor! Underbaaart!

Nu kallar duschen!
Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0