fredag

Nog med att jag klippt av mig håret, idag blev jag kopprig också :) Sååå snyggt! Men Jonas kommer få en smärre chock när han kommer hem ;P Att vara tillsammans med mig är som att få en ny flickvän varje månad haha. Koppar kan för de som inte är intresserade av hår eller är frisörer kallas för oranget också haha, men riktigt som pippi ser jag inte ut;) Bilderna visar väl inte exakt färgen men nästan. Lite mörkt här i vardagsrummet, försökte söka mig till en lampa men vet inte hur det blev.

Har i alla fall jobbat idag, trots att jag redan igår började känna av förkylningen. NU är jag glad att jag inte ska jobba imorgon, känner mig seg, näsan rinner och jag fryser som jag vet inte vad. Det suger för jag är rastlös, så får göra det bästa av att ligga i soffan med täcket såhär på en fredag. Jonas kommer hem först vid 22 så får väl underhålla mig fram tills dess. Hatar att vara sjuk, känner sig så äcklig och så är ögonen alldeles vattniga. Segt!
Har i alla fall köpt med mig lite nötter att mumsa på, har knappt fått i mig någon mat idag, känner inte mycket till smak så bra att jag äter något i alla fall ;P

Ha en bra fredagskväll!





Ser inte direkt färgen så bra, men ljusare är det och snyggt dessutom ;)
Ska bara vänja mig vid att det är jag när jag tittar mig i spegeln.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0