Flyttvecka.

Godmorgon!
Ganska skönt att börja klockan 15.00 om dagarna, samtidigt som man kan bli lätt lat av att gör det ;P Imorgon blir det i alla fall jobb 10-19 och lördag 10-17 så då kan jag komma in i lite rutiner igen kanske.

Igår var en helt okej dag, hände inte mycket intressant på jobbet. Tur att jag jobbar tillsammans med Therese i alla fall för då har man någon att umgås med när det inte är något att göra ;P Dagen gick fort igår och på kvällen hann vi faktiskt med att packa ihop lite grejer i flyttkartonger och organisera lite här hemma. Igår fick vi nyckeln till lägenheten, så skönt! Verkligen en lättnad att det löste sig så fort då vi inte visste när vi skulle flytta in, sköntskönt. Ska vi bara se till så att lägenheten här är flyttad och klar så att den stor tom på söndag så att det bara är att städa igenom den på måndagen. Den här gången flyttar jag i alla fall inte lika långt som sist så saker och ting kan vi bara lägga i bilen och köra dit, allt behöver inte packas så noga den här gången så det är ju underlättande.

Annars händer det noll intressanta saker i mitt liv just nu. Resterande biten av veckan kommer handla om jobb och flytt så tid över till annat har jag inte direkt.

Ska ska sega runt vid datorn nu sen ska jag kanske åka lite tidigare till jobbet, beroende på hur uttråkad jag blir av att vara hemma ;P

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0