En helt vanlig söndag.

Tror att jag snart börjat få liggsår så mycket som jag inte ens rört mig ur fläcken de senaste dagarna. Så jäkla tråkigt är det men samtidigt så känner jag mig inte direkt friskare, det känns som om förkylningen liksom håller samma nivå, det blir inte direkt värre men heller inte bättre. Skulle tycka att det vore sköönt om det bröt ut så att manblir av med dethär för nu är jag rastlös och Jonas jobbar till 19 idag så får väl ligga kvar i sängen hela dagen idag. Har i alla fall tagiit tag i disken, det var väl typ det som min energi räckte till. Sen har jag sovit skitdåligt inatt för att Jonas har låtit och rört sig som en hellikopter! Och när jag väl vaknade då  mitt i natten så blev jag rädd för att somna, vi kollade nämligen på Terror  på Elmstreet igår. Trodde att om jag somnar så kommer Freddy Krueger, haha! Läskigt ju!

Igår så ordnade jag med lite plockmat till Jonas när han kom hem från jobbet. Räkor, olika skinkor, mozzarella med tomater, ost&kex , grönsaker och dipp och mycket mer. Det var hur gott som helst! Mysigt, trots attt melodifestivalen igår sög! Allvarligt så tyckte jag inte att en enda låt ens var lite okej, jag funderade tillochmed på att strunta i att kolla överhuvudtaget och så känner jag aldrig för melodifestivalen, lite kul brukar det ju vara i alla fall. Programledarna suger ju, tycker att allt känns så jäkla krystat och då blir det pinsamt. Så jag och Jonas bestämde att vi skulle kolla på film istället och dåblev det som sagt Terror på Elmstreet, den var väl bra tycker jag, även om den inte var så super läskig så är jag en sån person som ändå börjar tänka på de läskiga bitarna när jag väl ska  sova ;P Men sovit har jag gjort någorlunda och ingen Freddy i mina drömmar, får hoppas att han inte hittar dit heller ;)

Nu ska jag se om det finns något kul att de på datorn. Längtar redan tills jag ska äta lunch, har nämligen kylen fylld med gott, typ mozzarella, tomat och parmaskinka! Mums!

Sen lär jag ställa mig i duschen för känner mig äcklig idag, när man bara legat och inte rört sig så känner man sig nästan smutsig bara av det ;P Haha så duscha kan ju vara en idé, men senare, för nu är jag lat och ska ligga kvar här i sängen! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0