Crazy.

Therese och jag hade så kul på jobbet idag att hon bestämde sig för att locka mitt hår med miniplattången, hahah. Vi skrattade så att vi grät, jag såg ut som en riktig kärring, hämtad från 50-talet med så mycket volym som det går att få i mitt korta hår. Det roliga var att hon sprayade det så hårt att jag hade kunnat gå ut i världens storm och ändå behållt min raggarfrilla, haha! Sen direkt efter kom en kund, Therese satt i personalrummet och asgarva åt mig så jag kunde inte hålla mig. Kunden måste trott att jag var dum i huvudet, klippte honom iaf och kände mig så jäkla ful! Sen fick jag en till kund direkt efter, riktigt typiskt, skratta kunde vi göra åt det men kunderna måste trott att jag var helt konstig.
När jag kom hem hade håret lagt sig ordentligt iaf, så på bilderna ser det ju nästan normalt ut, men på dagen var jag rund som en boll i huvudet. Var bara att hopp in i duschen igen så fort jag kom hem ;P





Efter duschen var jag iskall, vilket jag är 24/7 nuförtiden, dessutom såg jag ut som en dränktkatt, haha!
Deppig eftersom jag är trött på att frysa nu, sommaren snälla var på väg!



Nu är 50-tals frissan bortaoch jag bor i en morgonrock i soffan samtidigt som jag slogs av en trötthet. Jobbar 10-19 imorgon och är nästan fullbokad redan nu så tror det blir ganska tidig sänggång ikväll. Ska se till att hinna träffa mannen min lite innan jag somnar, han kommer nämligen hem om kanske en 20 minuter sisådär.

Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0