Torsdag

Då ligger man nerbäddad i sängen igen efter en fullbokad dag som har gått på två röda! Hann med tandläkaren tidigt imorse, ångrade mig redan när klockan ringde att jag bokat sån jäkla tidig tid den enda dagen i veckan som jag faktiskt har sovmorgon! Men det gick bra bortsett från att bedövningen satt i fram till klockan 1 så kunde inte äta och vi ska inte tala om hur jag lät när jag pratade! Som tur var inget dreglande! Haha. Kom hem sent idag så nu har jag bara gjort ett ryck och packat den lilla väskan inför helgen i London, den fullbordad imorgon kväll för jag har varit alldeles för mycket uppe i varv för att ens veta vad jag har packat! Vi åker ju på lördag morgon och reser bara med handbagage så några få ombyten räcker, sen ska biljetter skrivas ut, hotellet ska kollad upp och plånbok, pass och kamera måste packas ner! Men jag har börjat i alla fall så slipper jag ha allt kvar imorgon, nu ska jag släcka, imorgon väntar jobb!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0