Tandläkarskräck? I know how it feels now!

Klockan är 11 och jag har hunnit med tvätten, ringt angående mitt pass (kolla giltighetstiden), bokat tandläkartid som jag fick på en gång idag 11.50. Duktigt! Jag är fett nervös och måste erkänna att jag inte varit hos tandläkaren på 3(!) år. Är lite lätt nervös och ska nu göra iordning gaddarna, vet att jag har hål (det har jag alltid) hoppas bara på att det inte är i alla tänderna , hahaha! Duktigt ändå av mig att ta tag i så mycket på kort tid! Nu försvann typ hela klumpen i magen bara sådär! Efter tandläkaren åker vi in till stan och fixar sista klapparna och förhoppningsvis något att ha på sig på julafton! Åter till tandläkar besväret så måste jag ändå berömma denna sida av Sverige som har fri tandvård fram tills man är 22, så vafan, har jag hål så slipper jag i alla fall betala! Hör ni min nervositet genom texten? Haha! Jag hatar den här kroken de lägger orange sörja på och drar mellan tänderna så att det känns som om man inte har några tänder kvar! Okej jag måste lugna ner mig, göra iordning mig själv och tänderna inför dagen! Håll tummarna för att de inte måste dra ut varenda tand så att jag i alla fall kan smaka på julbordet i år och dessutom håll tummarna för att jag klarar mig igenom min pinsamma nervositet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0