Snart där!

Jag räknar ner dagarna nu inför julen, de sista paketen är inslagna, väskan packad, julklapparna ner packade så att allt är färdigt. Har säkert glömt något men så känns det alltid! Passar på att packa väskan idag, imorgon jobbar jag till 20 så är hemma sent, kan vara skönt då att bara gå och lägga sig :) längtar så mycket efter jul och min familj! Har haft en ganska dryg dag på jobbet är väl vad man kan kalla det, men nu är vi snart vid helgen, så bara att kämpa det allra sista så är man snart där! Är helt slut efter dagen, så ska slänga på senaste avsnittet av how i met your mother, sen ska jag snart bädda ner mig och stänga igen ögonen!


Kommentarer
Postat av: camillafrankie

packa ner nån dress du kan avvara under nyår :D

2011-12-22 @ 01:17:06
URL: http://camillafrankie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0