Så var ännu en arbetsdag över..

Sitter på bussen hem och tänka plugga in hörlurarna i öronen och göra mig lätt döv av musik! Idag har jag funderat på om det verkligen är frisör som jag jobbar som? Har nämligen spenderat större delen av dagen skruvandes, hamrandes, liggandes på hår och damm och monterat, städat, ja hela den biten... Min rygg skriker AJ och jag är helt slut! Vi håller på att göra om på salongen, dock helt fel tillfälle eftersom mitt i allt lyftande och bland alla dammtussar så får man avbryta för att ta emot kunder, känns ju sisådär! Är i alla fall helt slut i kroppen men dunderpigg i huvudet , får väl se om man lyckas somna ikväll. Har senaste kvällarna legat och stirrat och gjort krokodilrullningar, som då resulterat i att man somnat alldeles för sent! Däremot är jag som en zombie när klockan ringer på morgonen... Aja, jag ska hem nu tigga massage från mannen och sen ladda för fredagen och den underbart efterlängtade helgen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0