On My way!

Än så länge har sj samarbetat helt utan konstigheter, borde man applådera innan man går av sen? Det här är ju typ en once in a life time grej , kan ni tänka er att jag får uppleva lite tur! Jag är framme i kära Västerås 21.37 och då blir jag hämtad av min bror. Åh vad jag inte alls fattat än att det är jul med fina familjen imorgon (!) helt underbart. Överlevde arbetsdagen med nöd och näppe men nu sitter man ju här och har nog inte förstått att man faktiskt snart är framme! Dessutom är vi alla syskon samlade ikväll hemma hos mamma, hur mysigt? Syskon sleepover, blir som när man var liten på nytt, när man ligger uppe och pratar halva natten! Fyfan, nu inser man lite att man snart är framme! Ska njuta av varenda sekund i helgen! Hoppas att ni också tar vara på juldagarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0