Om man har brist på mat och idéer..

Ja mina vänner då letar man rätt på en köttfärsklump i frysen, drar för första gången i mitt liv igång och gör egna köttbullar! Dadaaa! Så kan det gå, så middagen med andra ord blev något så spännande som egen gjorda köttbullar med potatismos och egengjord lingonsylt! Det kallar jag husmanskost! Haha. Det gick fort att göra i alla fall och även om inte bullarna ser så lockande ut så blev de faktiskt goda! Imorgon har vi äntligen hittat tiden för att åka till maxi och göra en ordentlig handling! Men tycker ändå att jag var jäkligt duktig på att bara slänga ihop något så orginellt ;D


Kommentarer
Postat av: camillafrankie

skillz! de såg ju asbra ut, trodde det var pappa scans..

2011-12-13 @ 16:32:42
URL: http://camillafrankie.blogg.se/
Postat av: Jessica

Hahaha! Mamma.. Nej jag menar pappa Scan !

2011-12-13 @ 19:06:42
URL: http://jeessicahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0