Min tisdag

Jag har haft en så jäkla bra dag ska ni veta! Jul på Liseberg var helt underbart fint som vanligt och vi kom hem med ännu mer julkänslor och mumsig julmarknadsshopping. Fortsatte eftermiddagen med att titta på senaste avsnitten av himym och gossip girl då man i vanlig ordning fick gråta lite (!) jäklar så sorgligt det va idag! Sen tittade vi på favoriten love actually vilket jag gör varje år när julen närmar sig. Så bra film och typ alla de bästa brittiska skådespelarna blandade i en och samma film! En riktigt bra dag helt enkelt och nu är den snart slut, ska lägga upp lite bilder här från liseberg innan jag bäddar ner mig och släcker lampan. Imorgon väntar jobb igen men det känns bara kul, är verkligen på riktigt bra humör nu och framöver väntar bara roligheter att se fram emot exempelvis julfest med jobbet på lördag, Västerås och Stockholm över jul och slutligen för att göra detta året till något extra så kommer vi ju som sagt fira in det nya året i London! Åh vad jag älskar att vara såhär jobbigt lycklig och dessutom ha massor av saker framför mig som kommer göra allting ännu bättre! Hoppas att ni har haft en bra dag! Puss och kram

Kommentarer
Postat av: camillafrankie

ellerhur helt sjukt sad avsnitt idag?? kan knappt vänta till nästa gossip girl!!!!!!! AAAH

2011-12-06 @ 22:23:22
URL: http://camillafrankie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0