Måndag

Är det bara jag som inte fattar att det är julafton (!) nästa vecka? Helt sjukt juh! Ska spendera morgondagen med att fixa sista klapparna och handla hem mat till kyl och frys , dessutom måste vi på jakt efter en julgran! Snart försent annars ju eftersom varken jag eller Jonas kommer vara hemma under jul. Man vill få fram den ni för efter julen åker vi till London sen så blir det att städa bort allt julstök. Löser förhoppningsvis det imorgon! Nu ska jag i alla fall ta mig hem och försöka få upp lite bilder här i bloggen! Hoppa att er måndag har varit bra! Själv känns det som att jag aldrig riktigt vaknade idag, hur skönt att vara ledig imorgon? Väldigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0